söndag

Var och tävlade med Dimmer idag i Hamre. Red först en LA bed.A som uppvärmning inför eliten. 8 fel, ett pet + att jag la en volt för han tyckte tydligen sargen var livsfarlig, hah! så tyckte det var bättre att lägga en volt och få ut honom och avskräcka lite.
I laget (LA+5) hade jag även där 8 fel, nu var det 2 pet, men riiktigt nöjd med rundan!
När jag just skulle till att hoppa fram till laget så var de tvungna att avbryta tävlingen, för när knappt hälften av C-ponnisarna hoppat hade redan 5(!!) ekipage gått omkull på samma kortsida! Så då bestämde dom att plocka bort de hinder som stod i andridning till den kortsidan och de fick starta om hela klassen (seegt).
Det hade kunnat varit rikitigt roliga banor, lite kluriga med hinder snabbt efter varandra, MEN underlaget förstörde väldigt mycket enligt mig.
även lite missnöjd med själva tävlingsplatsen. Fanns ingen framridning förutom en stenhård/isig/knölig ridbana och det var bara framhoppning i ett varv.
Så nej, hädan efter håller jag mig till deras utetävlingar :)
Kameran var kvar hemma så ni får en bild från Porfyrspelen i somras (bara för att jag är så himla trött på vintern och kylan!!)

Kommentarer
Postat av: Megan Fagan (@facebook)

fan va fin blogg & header! :o



hehe random men ja :P hur mår du? :P :P



besök min blogg :P

http://gingie.blogg.se

2011-04-01 @ 20:23:37
URL: http://gingie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0